Causa Traviata: Jak šel čas s policejními sklizněmi v Ospělově
Vehemence, s níž se Dušan Dvořák domáhá veřejné pozornosti, staví jeho kauzu (a její vývoj v…
11. 11. 2016 - 00:00
Olomoucký Buddys bar "zvítězil" v anketě Sexistické prasátečko za reklamu s vyobrazením dívky se spermatem v obličeji. Zda se jedná o nejlepší reklamu, anebo ostudu pro celý podnik, je samozřejmě otázka.
Reklama na Buddys bar zvítězila v kategorii "hlasování podle veřejnosti", a získala celkem 559 nominací. "Reklama zneužívá pornografického obrazu k propagaci akce v hudebním klubu. Sexualitu navíc zobrazuje zvláště dehonestujícím způsobem. Propagace akce pomocí fotografie ženy se spermatem na obličeji je ponižující sama o sobě a nemá žádnou souvislost s nabízeným produktem (kromě dvojsmyslného sloganu). Reklama rovněž zneužívá produkty výrobce alkoholu bez jeho vědomí. I když se reklama snaží pracovat s humorem, dělá to velmi jednoduchým způsobem, který podporuje vnímání žen jako pasivních objektů touhy a tím i jejich nerovné postavení ve společnosti," píše se na stránkách Prasátečka.
-vb-
Vehemence, s níž se Dušan Dvořák domáhá veřejné pozornosti, staví jeho kauzu (a její vývoj v…
Zajímalo nás, jak se změnila kvalita obědů pro žáky Slovanského gymnázia v Olomouci po návštěvě…
Bez citace, bez uvedení jména autora převzal server poslance za Olomoucký kraj Radima Fialy…
Situace v mateřské škole Michalské stromořadí je napjatá. Poté, co velká část bývalých i současných…
Ten nápad jmenovat svého kozla pastrorem Konopné církve mohl mít opravdu jen Dušan Dvořák. Od ledna…
Kdo čekal během série mezi Přerovem a Prostějovem střety fanoušků obou klubů a "spálená města",…